Táto stránka je optimalizovaná pre pre prehliadač Mozilla Firefox, pri iných prehliadačoch môže dôjsť k problémom so zobrazením...

štvrtok 27. marca 2008

Dorozumievanie a Reč králikov

Vrčanie: zviera nadáva. To sa deje vätšinou keď králika vyberete a o chvílu ho vrátite do klietky.

Prskanie a vrčanie: je to prejav agresivity králik vtedy môže aj zaútočiť.

Pradenie: vätšinou je prejavom samca po párení.

Pišťanie:pištia novorodené králiky, ktoré sa ocitli ďaleko od hniezda. Králičí obrázky animované

Jačanie: nastane pri smrtelnom zlaknutí králika.

Mľaskanie papuľkou: králik je veľmi hladný.

Dupanie zadnými nohami:králiky varujú ostatných, že sa blíži nebezpečenstvo.

Panáčkovanie: chcel by povedať: ,,no, čo sa tu robi nového?"

Válanie sa :,,som na vrchole blaha"

Hrabanie a škrabanie:ak hrabká jednou labkou keď ho hladkaš naznačuje,,prosím, ešte viac". ale je to aj králičí inštinkt. niekedy hrabú aj od nervozity.

Šťuchanie čumákom: tak vás králik zdravý. Znamená to aj, že ho máš pohladkať.

Odstrkovanie ruky: ,,nechaj ma v klude"

Olizovanie : znamená to,, mám ťa rád"

Krátke potriasanie hlavou: znamená to ,,tak ale už mám toho dosť!" Deje sa to vätšinou pri česaní.

Pritisnutie k podlahe: znamená to ,, neurob mi nič ! " Králik sa vyplašil.

Sedenie na boku: Králik odpočíva.

Ležanie na boku: ,, teraz by som rád spal "

Preťažený trub: zadná časť tela je vyhrbená, uši sú vystreté, chvostík je vystretý ,, rád by som vedel čo sa tu deje". Pozor keď má uši vzadu ide zaútočiť!

Požieranie bobiek: u králikov je to normálna vec , dodávajú si vitamíny.

Žiadne komentáre: